tisdag 10 november 2009

Bildspelet

Nu är bildspelet äntligen klart. Finns uppe på vimeo och kommer finnas på fotomässan i sthlm till helgen.

Kolla in videon här nedan eller i HD här (rekomenderas starkt).



Det tog en månad att gå från första iden till färdigt bildspel, tiden har verkligen rusat fram. Överlag är jag riktigt nöjd, det har verkligen gått över förväntan och jag har fått otroligt mycket positiv feedback. Dock är jag fortfarande inte riktigt är helt nöjd. Finns några små detaljer i bild/videobehandlingen och klippningen som jag inte riktigt är nöjd med. Kanske blir ett senare projekt, just nu har jag sett nog av bildspelet för ett tag.

För övrigt var klassen bjuden till Profoto ikväll. Det blev mingel, tilltugg och produktkläm. Canon och Nikon var där och visade upp sina nya värstingar, Canon 1D mark VI samt diverse L-gluggar och Nikon D3s. Kul att känna på dom före alla andra...


Foto: Johan med iPhonen

1 kommentarer:

Erica 10 mars 2010 kl. 18:43  

Verkligen fint gjort! Gillar´t!

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP