torsdag 19 mars 2009

Första bilden i HBL

Fick in en bild i dagens HBL, första någonsin! Bilden är en tråkig exteriör bild på ett köpcenter, man måste ju börja någonstans. Dom lyckades dock tabba till namnet så det stor att Leif fotat, men jag lovar, det är min bild. Ska kolla om jag får lägga upp publicerade bilder på bloggen, tills vidare får ni hålla till goda med den här länken:



Är riktigt kul på HBL just nu. Börjar få göra mer och mer, har några bilder som är på väg in i tidningen och flera lär det bli!

Slutligen lite HBL-redaktions-slang:

keika = knäck
jutu = ung. artikel, reportage
paraden = ettan

6 kommentarer:

Anonym 19 mars 2009 kl. 22:57  

Snyggt jobbat!

Anonym 21 mars 2009 kl. 09:24  

Tjenis, kul att du äntligen har hittat till rätt sida av havet! Helsingfors är en underbar stad! Jag såg faktiskt den där bilden i Husis en morgon och tänkte att det var ett fläskigt varuhus. Jag måste nog kolla noggrannare nu vem som tagit bilderna som kommer i tidningen.

Anonym 21 mars 2009 kl. 22:28  

Keikka och juttu,, annars bra! ;)

Anonym 22 mars 2009 kl. 01:56  

Borde du inte få dunka upp bilderna då? Är väl du som äger de iaf så? Hur är det annars på andra sidan viken då?

Toffe Boffe 23 mars 2009 kl. 08:36  

Hm, det borde ju vara lugnt, men ska fråga först. Annars är det riktigt bra här, trivs jättebra. Har lite ålandskompisar här så det är inte ensamt heller.
Känns sådär halvkul o komma tillbaka till B-uppsats...

Anonym 23 mars 2009 kl. 16:16  

Skönt att det rullar på då =P Johan och jag had det där med b-uppsats uppe på lunchen idag vi också, känns inte så lockande faktiskt. Skulle gärna stanna kvar här de veckorna istället :P

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP