fredag 9 oktober 2009

Väldigt pepp!

Vilken vecka...

Först Lars Dareberg.

Igår var Bombay Flying Club och föreläste för oss om multimedia presentationer på Internet, enligt dom framtiden för fotografer. Pappersmediet är tydligen heldött. Inte några ljusa framtidsprognoser direkt. Men himla intressant.

Och idag föreläste Kevin Gater om hur man använder ljud i bildspel och hur man berättar en historia på bästa sätt. Blir bara mer och mer pepp på mitt projekt, mer pepp än jag varit på länge faktist. Och dessutom har jag hittat två "eremiter", allt rullar på just nu.

Hittade en gammal filmsnutt från i våras, när jag, Johan och Norde satt och plugga B-uppsats. Det visade sig att Johan är en jävel på att halsa vatten. Här försöker han sig på 1 liter på 10 sekunder...


I HD här.

5 kommentarer:

Johan Wall 9 oktober 2009 kl. 17:39  

Usain Bolt (och i halva den svenska befolkningen) springer 100 meter snabbare. 12,25 sekunder är inte okej. FAIL!

Toffe Boffe 9 oktober 2009 kl. 18:15  

Major FAIL, men slår vad om att det är få i den svenska befolkningen som klunkar 1 liter på 12,25. Tänk på det!

Norde 9 oktober 2009 kl. 20:16  

Och tänk att jag inte ens var i närheten av den tiden, och då drack jag ju inte så mycket som en liter :D Fast lite fail var det ju ;)

Anonym 26 oktober 2009 kl. 16:20  

men vad hände sedan, kom det hela upp den väg det gick ner, eller gick det den rätta vägen ut?

Toffe Boffe 26 oktober 2009 kl. 23:58  

Hehe, Johan mådde riktigt dåligt efteråt. Men så vitt jag vet stannade allt nere...

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP