söndag 2 augusti 2009

Inspiration!

Lite daglig inspiration i cyberdjungeln:

fubiz.net - fransk "blogg" som skriver om ALLT kreativt som är värt att nämna.

larsdareberg.blogspot.com - fotograf på Sydsvenskan som bloggar om det senaste i bildjournalistik världen.

kanyeuniversecity.com/blog/ - Kanyes blogg där man hittar lite allt möjligt intressant.

PS. Tänkte skriva ett långt inlägg om kreativitet, men jag märkte att jag är urusel på att skriva så det blev bara det här istället. Just nu undrar jag varför jag ens har en blogg...

3 kommentarer:

j.croona 2 augusti 2009 kl. 22:29  

Bra inspiration!! :D Fan vad jag saknar er alla alltså. Kollade på gamla skolbilder nyss! :):)

Linus Sandell 2 augusti 2009 kl. 23:17  

Det hade fan inte varit rättvist att kunna ta bilder som du OCH skriva! Då hade jag hoppat utbildningen direkt, det hade inte varit lönt. :P Jag instämmer med Jimbo, jag trodde aldrig jag skulle sakna Sunkan!

Toffe Boffe 4 augusti 2009 kl. 00:47  

Instämmer med föregående talare. Fan vad kul det kommer bli på nollningen :D
Linus: Tackar, känns som det kom från hjärtat. Uppskattas verkligen! Du är ju själv inte så pjåkig på att både skriva OCH fota!?

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP