måndag 15 juni 2009

Smådepp...



Det regnar ute, har jobbat i princip konstant sen jag kom hem och inte riktigt nöjd med en enda bild jag haft i tidningen hittills. Jag vet att jag har för höga krav på mig själv, men vad ska man göra när man känner att man vill så mycket mer än man presterar för tillfället...

Dagar som den här är snälla ord från kollegor underbart. Och snart är det ju midsommar. Näe, tror jag ska sluta deppa och satsa järnet nu innan jag får några dagar ledigt. Vad har man att förlora egentligen, kan ju inte bli sämre!

1 kommentarer:

Madelen utan e 15 juni 2009 kl. 23:50  

alltså jag vet precis den där känslan, och du kan trösta dig med att det i ditt fall verkligen bara är en känsla också, du är duktig, och vi ska rocka i sommar :D

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP