måndag 6 april 2009

E-tuna

Var ner till Eskilstuna i helgen för att träffa Ida. Underbart väder på lördagen, 15 grader och strålanda solsken, började nästan längta lite till sommaren...



Racer-Ida i hennes pappas racer-Porche


På tåget satt jag och rensade upp i arkivet, himla kul att gå igenom alla gamla bilder. Man hittar alltid några bortglömde guldklimpar.







Bilderna är bara några av alla de bilder jag tagit runt träsket hemma. Så här brukar det gå till:
Kör hem från filmkväll/nykter kväll på krogen runt 3-tiden på natten och åker förbi träsket där det är helt underbart ljus. Fastän man är dötrött och bara vill sova åker man hem och hämtar kameran och stativ för att knäppa några bilder. En halvtimme senare är man färdig och somnar med ett leende på läpparna.
Knäppt - ja
Kommer jag att göra det igen i sommar - antagligen


Dagens låt - Kid Cudi, Kanye West och Common gör en skön remix på Poker Face

4 kommentarer:

gabbie 6 april 2009 kl. 22:21  

Jag vill bara korrigera en sak - vi bor i strängnäs och inte eskilstuna.. Herregud!!

Toffe Boffe 7 april 2009 kl. 11:29  

s-näs låter inte lika coolt som e-tuna...

j.croona 8 april 2009 kl. 18:22  

15 grader bara? Själv har jag haft mellan 22-27 grader de senaste dagarna! ;) Höhöhöhö!! Sköna bilder gubben.

M A D E B Y M E - F O T O 23 april 2009 kl. 03:27  

Äntligen någon som läggar upp bilder som sker "just nu" och vardags händelser, allt för mycket bloggar nu som har så stor press att komma ut med nya bilder hela tiden som inte är "just nu" känsla! Och du tar väldigt grymma bilder måste jag säga! ;)

Ska lägga till dig i min rss läsare nu! ;D

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP