onsdag 20 maj 2009

Dagens gott och blandat

Hänger en hel del på Gårdsäters blogg och han säger en hel del bra saker. Speciellt det här som stämmer så klockrent, känner igen mig till 110%...

"Då jag var yngre och lite mer naiv kunde jag ibland tänka "Trist bild, den där skulle jag kunna ha tagit mycket bättre själv!". Och visst händer det att jag fortfarande kommer på mig själv tänka den tanken. Men mycket mer sällan och nu med insikten om hur otroligt dåliga förutsättningarna ofta är. Både tidsmässigt och vad det är man har att jobba med. Så man ska nog vara ganska ödmjuk."





Måste väl lägga upp några bilder också. Idag blev det dom här två på Noomi och Michael från Män som hatar kvinnor. Hade turen att träffa dom när jag praktisera på HBL. Båda var riktigt trevliga, Michael hade t.o.m. tid att klanka ner på mig för att jag inte snackar åländska...

Michael: Du kommer inte härifrån eller?
Jag: Nej, jag pluggar i Sundsvall men kommer från Åland.
Michael: Åland, du snackar ju inte alls åländska...
Jag: Ehm, nä...kanske inte det...

4 kommentarer:

Daniela 21 maj 2009 kl. 19:33  

Gud vilka fina portätt, Michael ser så mysig ut o Noomi var jättevacker! Bra jobbat

carolina 21 maj 2009 kl. 23:23  

Vilka bra bilder Åland! Du är en pärla!

ida 27 maj 2009 kl. 19:02  

skitsnygga porträtt! mickes blick är helt genomborrande och jag undrar var noomi tänker på..

Unknown 1 juni 2009 kl. 16:28  

Jävligt nice bilder som sagt av de andra! Och jävligt bra sagt av Micke, måst inpränta lite åländska nu i sommar så de står sig ett tag, haha ;D

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP